FAQ

Heb je nog een vraag over onze ledverlichting of service? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen.

Bestel nu verlichting

Is de plaatsing inbegrepen in de prijs?

Ja, de plaatsing van de verlichting is inbegrepen in de prijs.

Hoe zit het met de betaling?

Je kan onze design verlichting online betalen. Online betaal je met Bancontact (kaart en App), kredietkaart (Visa of MasterCard), PayPal, Apple Pay, of een handmatige overschrijving. Voor verlichting op maat maken we eerst een offerte.

Je betaalt je bestelling vooraf. Betalen in termijnen of betalen aan de deur is niet mogelijk.

Hoeveel bedraagt de levertijd?

De levertijd van design verlichting bedraagt meestal 6 à 8 weken.

Wat als ik niet tevreden ben?

Als je niet tevreden bent, neemt je het best zo snel mogelijk contact met ons op. We gaan er alles aan doen om jouw klacht op te lossen.

Wanneer komen jullie langs voor de levering

Voor de levering van de design verlichting maken we een afspraak met u.

Moeten wij thuis zijn voor de levering?

Voor de levering en plaatsing van design verlichting kies je een dag dat je thuis bent.

Waarom betaal ik €200 transportkosten?

Voor de levering van uw verlichting hanteren wij een vast tarief van €200. Dit bedrag dekt alle transportkosten en wordt slechts één keer per bestelling en per leveringsadres in rekening gebracht. Onze deskundige technici zorgen voor een zorgvuldige afhandeling van uw bestelling: van het veilig transporteren tot het vakkundig uitpakken en installeren van uw verlichting, ongeacht de grootte van uw bestelling. Uw comfort en tevredenheid staan bij ons voorop.