FAQ

Heb je nog een vraag over onze ledverlichting of service? Hieronder beantwoorden we de meest gestelde vragen.

Bestel nu verlichting

Is de plaatsing inbegrepen in de prijs?

Ja, de plaatsing van de verlichting gebeurt door Lightingkit-professional. De prijs van deze plaatsing is in de prijs van de lamp inbegrepen.

Hoe zit het met de betaling?

Online betaal je met Bancontact (kaart en App), kredietkaart (Visa of MasterCard), PayPal, Apple Pay, of een handmatige overschrijving.

Je betaalt je bestleling vooraf. Betalen in termijnen of betalen aan de deur is niet mogelijk.

Hoeveel bedraagt de levertijd?

De levertijd bedraagt meestal 6 à 8 weken.

Wat als ik niet tevreden ben?

Als je niet tevreden bent, neemt je het best zo snel mogelijk contact met ons op. We gaan er alles aan doen om jouw klacht op te lossen.

Wanneer komen jullie langs voor de plaatsing

Voor de plaatsing van de verlichting maken we een afspraak met u.

Hoe lang duurt een plaatsing?

Voor een gemiddelde woning of appartement gaan we uit van één dag voor de plaatsing.

Moeten wij thuis zijn voor een plaatsing?

Voor de plaatsing kies je een dag dat je thuis bent.

Waarom betaal ik €200 transportkosten?

Per bestelling betaal je €200 transportkosten. Dat is bedrag voor de verplaatsing van onze technieker. Hij heeft tijd en brandstof nodig om bij jou te komen, zijn gereedschap uit auto te halen en in jouw huis te installeren.

Dit bedrag wordt éénmalig per bestelling per leveringsadres aangerekend.